Pilars pedagògics

  • L’acompanyament emocional de l’alumnat des de la seva entrada al centre i durant tota l’etapa, amb la presència de l’adult facilitador al seu costat.

  • La inclusió  en el seu sentit més ampli per garantir la igualtat d’oportunitats a tot l’alumnat.

  • L’enfocament globalitzat de l’aprenentatge, amb les metodologies que hi són coherents, i el foment de la creativitat.

La jornada s’organitza en tres grans franges horàries:

  • Propostes instrumentals per assolir les competències de l’àmbit lingüístic i matemàtic.

    • Treball en grup classe
    • Codocències
    • Suports específics a l’aula per afavorir la inclusió
    • Objectius personalitzats segons el Pla Personal d’Aprenentatge i Treball
  • Treball globalitzat de l’àmbit cientificotecnològic i social, amb els suport de les àrees instrumentals.

    • Els tres grups estaran en franja horària
    • 4 docents per tres grups (múltiples agrupacions)
    • Treball en grups cooperatius
    • Dispositiu digital personal
  • Creacions per fomentar la creativitat des de totes les àrees.

    • Foment de l’expressió i la creativitat ens tots els àmbits
    • 4-5 creacions simultànies de 36 hores de durada
    • D’elecció voluntària garantint el mínims de música i visual i plàstica
    • Introducció de la segona llengua estrangera

També hi ha espai per a:

  • Educació física

  • Introducció a una segona llengua estrangera des de 1r d’ESO

  • Espais de lectura

  • Speaking

  • Tallers en família

  • Treball per a la comunitat

  • Tutoria

  • Sortides a l’entorn, a espais de creació i a la natura

Els elements de suport són:

  • Cotutories

  • Pla personal d’aprenentatge i treball

  • Treball cooperatiu

  • Aprenentatge integrat d’anglès

  • Docència compartida

  • Dispositiu personal digital