Pilars pedagògics
L’acompanyament emocional de l’alumnat des de la seva entrada al centre i durant tota l’etapa, amb la presència de l’adult facilitador al seu costat.
La inclusió en el seu sentit més ampli per garantir la igualtat d’oportunitats a tot l’alumnat.
L’enfocament globalitzat de l’aprenentatge, amb les metodologies que hi són coherents, i el foment de la creativitat.

La jornada s’organitza en tres grans franges horàries:

Propostes instrumentals per assolir les competències de l’àmbit lingüístic i matemàtic.
- Treball en grup classe
- Codocències
- Suports específics a l’aula per afavorir la inclusió
- Objectius personalitzats segons el Pla Personal d’Aprenentatge i Treball

Treball globalitzat de l’àmbit cientificotecnològic i social, amb els suport de les àrees instrumentals.
- Els tres grups estaran en franja horària
- 4 docents per tres grups (múltiples agrupacions)
- Treball en grups cooperatius
- Dispositiu digital personal

Creacions per fomentar la creativitat des de totes les àrees.
- Foment de l’expressió i la creativitat ens tots els àmbits
- 4-5 creacions simultànies de 36 hores de durada
- D’elecció voluntària garantint el mínims de música i visual i plàstica
- Introducció de la segona llengua estrangera
També hi ha espai per a:
Educació física
Introducció a una segona llengua estrangera des de 1r d’ESO
Espais de lectura
Speaking
Tallers en família
Treball per a la comunitat
Tutoria
Sortides a l’entorn, a espais de creació i a la natura
Els elements de suport són:
Cotutories
Pla personal d’aprenentatge i treball
Treball cooperatiu
Aprenentatge integrat d’anglès
Docència compartida
Dispositiu personal digital